Spitzerberg CCLA coursing- Ausztria

2010.10.24.

Erre a versenyre családosan mentünk. Előző este meleg kis fészket készítettem a gyerekeknek a hátsó ülésre, bepakoltam mindent, hogy másnap hajnalban csak be kelljen ülni a kocsiba és utazni. A városban csalinkáztunk kicsit, de gyorsan megtaláltuk a helyes irányt. Már hallottam hírét ennek a "hegyi" pályának, ami igencsak igénybe veszi a kutyákat, hiszen nálunk nincs ilyen dimbes-dombos meredek vonalvezetés.
Nagyon sokan nevezetek, összesen 97 futam lett a második kör végére. Kicsit fordítva és gyorsítva működik minden sógoréknál, így a licensz futamokkal kezdtek, majd rögtön a barzojjal. 4 kutya lett nevezve, ebből kettő nem jött el, a harmadik szuka pedig az állatorvosé volt, aki a sok nevező miatt nem tudta bemelegíteni a kutyáját, így visszavonta a versenyből. Maradtunk egyedül, ami nem a mi hibánk, de ha már kimentünk végigcsináljuk.
Léna az első körben, hozva szokásos hebrencs formáját elesett, de töretlenül vágtatott a nyuszi után. A lendületéből jócskán vesztett, de tisztességgel végigfutott a pályán.

http://www.youtube.com/watch?v=8O8vlmRcvI4



 
A két futam között, ültünk az autóban és játszottunk vagy aludt a egész család. A lányok felfedezték a közeli kis erdő zugait, így egyből bunkert kezdtek építeni, aminek nagy sarazás lett a vége. Jó szolgálatot tett a csini kabátunk, így végre Móninak az ügyes kezű varrónőnek is tudtam képet küldeni, az első orosz agaras "ruháról".


A második futamra már fáradtabban és tapasztaltabban álltunk a rajthoz, szerintem jobb is lett ez a futam, mint az előző:
http://www.youtube.com/watch?v=g0VEHHE3efI




Amíg az eredményhirdetésre vártunk, felmelegítettük a hasunkat forró levessel és egy extra nagyra sikeredett bécsi szelettel a gyereke nagy örömére :)
Az eredményhirdetés után egyből indultunk haza, kint már jócskán sötét volt, esett az eső és még hátra volt a hazaút.
Bár a kép nem sikerült jó minőségűre, azért megmutatom, milyen szép díjjal gazdagodtunk :)))