Megleptetés

Mikor Ausztriában versenyeztünk, a futamok közötti időben újság olvasásra adtuk a fejünket. Nevezésnél, holmi maradékként rakták ki az asztalra, így bele is markoltam az összes választék egy -egy példányába.Volt lovas, vegyes állatos és "szakirodalom", tehát a családból mindenkinek kijutott a képes vagy éppen az olvasmányos folyóiratokból.
Éppen elhelyezkedtem és harcoltam a lányokkal a saját példányomért, nehogy láb alatt végezze vagy teás tálcaként, mikor megláttam benne Őt!
Igen, igen az újság hasábjai között saját kutyámat véltem felfedezni. Egy igazi nyomtatott, mostmár biztos ,hogy komoly újsággal a kezemben :) lépdeltem egy új és még gyűrődés mentes példányért, mikor Vera és Fruzsi is velem szembejövet, éppen azt a cikket lengette, ahol az a bizonyos fotó leledzett. Nagyon örültem és baromi büszke voltam, pedig nem sok közöm volt a dolgokhoz.
Sebaj, akkor is az ÉN KUTYÁM  került nyomtatásba :)))