Futások

Az első alig 5 hónaposan volt. Aztán szépen sorban jöttek a következő alkalmak.
Mikor futni látom, mintha nem is az én kutyám volna. Elszakad az a szoros barátság és míg ő csak vadászik és vakon üldözi a "nyulat" én szurkolok és helyette is izgulok.
Monoron egy baráti társaság verődött össze. Volt nyuszizás, bográcsolás, vélemény csere és sztorizások, Livi pedig rendületlenül fényképezett.


Léna, Kálmánnal beszéli meg a coursing taktikai részét.



Pihenni csak a zödben .....



Egy kicsit össze bújtunk :)





A szürke hétköznapok is gyakorlással telnek..



A "nyúl" szerepét a special kiállításon nyert kezes-lábas maki alakította :)







Hétvégén kipróbáltuk az isaszegi pályát is. A pálya szolgálatos úr javasolta, hogy valami vezényszóval buzdítsam és indítsam el kutyámat a műnyúl után. Valami roppant eredetit akartam, dehát ilyenkor kinek van halvány ötlete is indítás előtt, így maradtam a : Hol a nyuszi, ott a nyuszi, nyuszika, nyuszika hop-hop-hop-fogd meg!-mondatnál.
Volt röhögés rendesen, de bevallom nőiesen, néha még engem is elkap a verseny szellem, ha meglátom a kis nyuszikát.